Yuna Sahkan Bercinta dengan Jules, Jejaka Hensem Mat Salleh

Yuna BFYuna pernah bercinta dengan pengacara Jalan-jalan Cari Makan iaitu Qi Razali. Tapi sekejap je aku rasa. macam tak heboh sangat cerita tuh. Ala kadar je sebab masing2 buat2 segan bila tanya. Artis mintak privacy, tapi tetap mahu dikenali.

Tak kisahlah janji berbakat. Yuna ni bagus aku suka lagu2 ciptaan dia. Sekarang dah menetap dekat America sana. Kembangkan karier dia. Lepas putus dengan Qi, Yuna dikatakan bercinta dengan photographer dia, Julian Schratter atau Jules.

Hensem!

yuna

yuna1

 

Mula2 diorang menafikan rasanya atas dasar konon bekerja secara professional. Boleh diterima akal alasan tu tapi mungkin kalau dah cinta memang itu jodohnya. Dengan kenyataan terbaru, Yuna macam mengesahkan hubungan dia dengan Jules.

Sometime around tonight, last year, a special person walked into my life and I can’t imagine my life for the past year if we had never crossed paths.

Oh how life would be monotonous.

Love, colors, paintings, skateboards, roti canai, laughters and smiles all the way and the only way.

I learned a lot from my past relationships to not screw this one up. I can feel it. InshaAllah. – Beautiful Nara

yuna2

Yuna-dan-Jules

Yuna-dan-Jules-Schratter-500x524

yunbaru2Moga dipanjangkan jodoh kalau betul meraka bercinta. Mungkin itu jodohnya.

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s